Friday, March 4

Saya dah penat hidup macam ni!


Saya dah penat hidup macam ni!
Saya dah penat menjadi pelarian!
Saya dah penat menyayangi awk!
Saya dah penat memikirkan projek!
Saya dah penat memikirkan tentang awk!
Saya dah penat melihat semua orang serabut!
Saya dah penat befikir!
Saya dah penat buat keputusan!
Saya dah penat melihat awak!
Saya dah penat merindu awk!
Saya dah penat menangis untuk awak!
Saya dah penat berada dalam keadaan mcm ni!
Saya penat2222!!!!!!!!


Saya penat untuk segalanya, semalam cukup membebankan fikiran saya. Terlalu penat!, saya nk kembali ke kehidupan yang dulu. Kehidupan ketika saya xperlu memikirkan banyak pekara. Saya benci keadaan sekarang! busy2.... meletihkan.... Melihat keserabutan insan2 tersayang memenatkan saya.. menyebabkan saya nk menangis,,, ye saya menangis kerana anda semua... kenapa? saya tak tahu,,, saya dapat rase, apa y anda rase.... hidup dalam keserabutan!!!! untuk awak... macam mana saya nk betulkan keadaan kita?????? saya xboleh hidup mcm ni! saya dah penat!! menyeksa diri masing2! saya dah penat!!!!!! pliz...... bg saya jalan keluar!!! pliz22!!!!!

No comments:

Post a Comment