Wednesday, March 16

huhuhuhuhuh.... pada tanggal 16 mac 2011.... tarikh keramat aku selamat memprezentkan final projek aku untuk mendapatkan segulung ijazah... huhuhu,,,, bertarung sungguh dasat untuk hari ini... bertakung air mata ku mengalir di sisi mata ini... huhuhu.... disaat anda di marah... kesesakan masa untuk menghasilkan bahan2 pameran... huhuhuh sangat2 menyedihkan... aku dan mereka bertarung bersama,,,, ye mereka merupakan sebahagian daripada diri aku.... di saat aku terasa sangat lemah... aku hanya mampu menangis,,,, menangis,,,, disaat itu juga ada y hadir mencuri senyuman aku,,, terima kasih kepada 'perompak' itu,,, anda bejaya mencuri senyuman saya,,, huhuhh sekarang,,,,, aku dah merase bingung semula,,, samaada meneruskan hidup d menara gading atau meneroka dunia luar mencari pengalaman baru,,,, dilema lagi,,, huhuhuhu biarlah dilema itu berkubu di minda,,,, sekarang aku nk mencari semula mentari hati ku.... hari ini jugak aku melancarkan mogok secara besar2 ran terhadap seseorang... hahahahah jahat jugak saya ni,.. zalim2,,,, hahahah,,,, nama aku pon zel.... aku zalim,,, tapi zelim,,, beze tu.... hahahahahaaaaaaaaahahahaah oraigt!!!! alamanda i'm come!!!!!!

No comments:

Post a Comment