Saturday, August 13

Sebuah anugerah atau sekadar mainan?


mad_orange mad_orange88: acik golden biruu
citrasutera_goldenbiru: yes
citrasutera_goldenbiru: so the problem?
mad_orange mad_orange88: kan aku da cite td
citrasutera_goldenbiru: ye la
mad_orange mad_orange88: perangai ni nk ubah....
mad_orange mad_orange88: aku tension  ngan perangai aku
mad_orange mad_orange88: mcm tak blaja dr kesilapan lalu
citrasutera_goldenbiru: huhuh
citrasutera_goldenbiru: so dah tau sakit knp nk terjah g?
mad_orange mad_orange88: ye mmg sakit beb
mad_orange mad_orange88: tp aku da cuba...ni pn aku da blaja jrg online
mad_orange mad_orange88: aku tgk wall aku..
mad_orange mad_orange88: ta pn wall ko
mad_orange mad_orange88: ha....tp that feeling still approach me
mad_orange mad_orange88: aku nak kwn ki
citrasutera_goldenbiru: erm,,, tu pasal ak jarang nk online,,, feeling tu xlari sebab kita kosong
mad_orange mad_orange88: kwn mcm org lain... tak nak ada perasaan
citrasutera_goldenbiru: memg kn cr org utk kita lupakan suma bende
citrasutera_goldenbiru: tapi kn padam kan rasa hati tu la
citrasutera_goldenbiru: memg payah...
citrasutera_goldenbiru: ak sendiri alami skrg,,
mad_orange mad_orange88: aku takut org yg aku suka ni sma mcm yg lepas2
mad_orange mad_orange88: tah la aku rasa mcm bodoh
mad_orange mad_orange88: sgt
citrasutera_goldenbiru: ak xleh comment mende tu
citrasutera_goldenbiru: pilihan sendiri... kadang2 apa y kita harap xsemua menjadi
citrasutera_goldenbiru: ada y kita xharap tapi itu y wujud
mad_orange mad_orange88: jd aku kne snyap
mad_orange mad_orange88: ???
mad_orange mad_orange88: diam aje???
mad_orange mad_orange88: aku kne lupakan???
mad_orange mad_orange88: tp kalo tu yg terbaik..aku tpaksa terima
citrasutera_goldenbiru: itu tepulang pd kau sendiri
citrasutera_goldenbiru: ak xleh bg tau ape nk buat 
citrasutera_goldenbiru: sb y nk lakukan diri kau sendiri
mad_orange mad_orange88: tah la beb..aku nk amek kputusan..simpankan aje
citrasutera_goldenbiru: sejauh mana kita mampu terima, sejauh mana kita mahu berharap?
citrasutera_goldenbiru: sejauh mana kita mampu
citrasutera_goldenbiru: semua tu kn fikir2
mad_orange mad_orange88: aku cuma mampu diam kan
mad_orange mad_orange88: aku tak berani nk jatuh lg
mad_orange mad_orange88: aku takut aku tak leh bgun lg
mad_orange mad_orange88: aku btol2 nk kwn
mad_orange mad_orange88: kwn je
citrasutera_goldenbiru: xde org jatuh xleh bgn
citrasutera_goldenbiru: cuma ambik masa je
mad_orange mad_orange88: dr aku create musuh
mad_orange mad_orange88: baiklah aku berkawan
mad_orange mad_orange88: tak logik suka org yg tak pnah jumpa
citrasutera_goldenbiru: musuh tu kalau kita mahu die ada
citrasutera_goldenbiru: adalah die
citrasutera_goldenbiru: kalau kita menganggap musuh tu lawan
citrasutera_goldenbiru: adalah dia
citrasutera_goldenbiru: kalau kita melepaskan
citrasutera_goldenbiru: musuh mungkin boleh jd kawan
mad_orange mad_orange88: tu la
citrasutera_goldenbiru: atau biar ia kembali ke temapat asl
citrasutera_goldenbiru: kita teruskan idup kita
mad_orange mad_orange88: aku mngharap hubungan ini kwn je
mad_orange mad_orange88: im to annoying
mad_orange mad_orange88: aku ta pndai bgaul ngan lelaki
mad_orange mad_orange88: kang dia kata aku tnjuk pndai plak
mad_orange mad_orange88: tah la..takkan aku nk jd bodoh
citrasutera_goldenbiru: kalau niat kita kawan
citrasutera_goldenbiru: so berkawn la kita
citrasutera_goldenbiru: jaga tata kita
citrasutera_goldenbiru: hati kosong kalau ada kawan, sekurang2nye ia hidup
mad_orange mad_orange88: tula yg aku ngah cuba
mad_orange mad_orange88: aku cuba
mad_orange mad_orange88: lg esok....
mad_orange mad_orange88: esok//aku ta mopasal perasaan nih
mad_orange mad_orange88: fikir
citrasutera_goldenbiru: semua tu bermula dari satu rasa
citrasutera_goldenbiru: kita kn lawan
citrasutera_goldenbiru: kena kawal
citrasutera_goldenbiru: kadang2 kita lemah
citrasutera_goldenbiru: yes...
citrasutera_goldenbiru: bukan semua org kuat
citrasutera_goldenbiru: but just make a try
citrasutera_goldenbiru: may be
citrasutera_goldenbiru: it will be better
citrasutera_goldenbiru: than being same mood
mad_orange mad_orange88: ye insyALLAH esok ...new episode...jgn aku berfikir lelebih
citrasutera_goldenbiru: otak bila xde mende nk fikir
citrasutera_goldenbiru: dia akan melayang2...
citrasutera_goldenbiru: like TC cakap dulu
citrasutera_goldenbiru: " empty mind is devil workshop"
mad_orange mad_orange88: oishhh..abah aku da bising la plak....dia nk guna.....huhu...sowy ki ggu ko..aku ta de kwn nak cerita
citrasutera_goldenbiru: semua tu mainan
citrasutera_goldenbiru: xde hal
mad_orange mad_orange88: aku cuba la ta fikir
mad_orange mad_orange88: hehehhe
citrasutera_goldenbiru: ak xpandai bg nasihat..
mad_orange mad_orange88 is typing...
mad_orange mad_orange88: mekasih...(^__^)
citrasutera_goldenbiru: mendengar boleh la
mad_orange mad_orange88: hahahha
mad_orange mad_orange88: apa pn mekasehhh
mad_orange mad_orange88: sekurg2 nye
mad_orange mad_orange88: aku de tmpt nk ckp
mad_orange mad_orange88: bye2
mad_orange mad_orange88: slamat mlam
mad_orange mad_orange88: salam
citrasutera_goldenbiru: ok
citrasutera_goldenbiru: bye
citrasutera_goldenbiru: wlkmslm

********* 1 kisah yang xsudah2... masalah jiwe... knp mesti ia menjemput setiap jiwe yang tidak memerlukannya? kenapa ia perlu ada disaat kita terluka? kenapa ia menjemput jiwe yang kosong? sedangkan ia pernah menjemput sebelum ini sekadar sandaran? mengapa? mengapa??????????????? aku benci memikirkannya. Kekejaman yang dikatakan anugerah, anugerah yang buat manusia terluka. entah la... aku tetap tak akan faham selagi aku tak dapat jawapannya. kepalsuan dalam terang! 

untuk ko mad_orange mad_orange88:.. kalau rajin bukak balik TEORI CINTA (DARI SEORANG SAHABAT)... aku xtau nk nasihat ape kat kau... semua cerita permulaan yang sama... ending je yang berbeza..

No comments:

Post a Comment