Sunday, September 18

nota buat "mr senget"


kadang2 orang yang kita mahukan.. yang kita sayang.. tidak dapat kita miliki.. 
kadang2 orang yang kita mahukan.. yang kita sayang.. melukakan hati kita..
kadang2 orang yang kita mahukan.. yang kita sayang.. hilang entah kemana..

entahlah.. aku si tak faham.. aku pernah post pasal "Mr senget".. orang jauh nun di sana.. orang yang tiada nama dalam hati ini.. namun aku tetap menjaganya.. jauh jarak antara kami.. sangat jauh.. aku amat berharap senget menjadi saudaraku.. namun.. bagaimana.. bagaimana mahu dimulai.. aku hanya mampu berdoa dari jauh.. dan harapan ini tak akan mati selagi aku masih hidup.. moga senget terbuka hati meniti jalan yang bersih.. " senget, sengal akui.. sengal sayang akan senget.. sengal xakan putus2 mendoakan agar hati senget terbukak.. insyallah..."

No comments:

Post a Comment