Thursday, April 7

Hari ini di sebuah cafe... aku, meraka bersiap sedia membuat serangan ke atas semua makan y berkubu di dalam tray,,, hahhaha

Bos: Yat,,,
Yat: Doc.. makan doc..
Bos: Makan2... writing macam mane? ok?
Selambe je ak jawab...
Yat: Ok. Next week saya hantar.
Pakat ambik makanan la kami,, Pastu ak n mereka dok la kat meje bawah kipas..Bos dok kat hujung penjuru cafe. Sian lak aku tengok...
Yat: Doc, awat duduk jauh sangat tu...
Bos: Mari la duk sekali.
Aku pon bergerak la meninggalkan mereka ke meje bos.
Yat: Mana bestfriend doc?
Bos: erm.. die ade mesyuarat kat atas. Die ajak saya kali mkn kat sane. tp saya malas.
Yat: ok2,, saye pon g bilik mesyuarat tu gak td. tgk cik R prezent projek die,,,
Bos: ooo... erm,,, saya mengantuk sebenarnya hari ni, semalm saya tdo lambat siapkan proposal projek gabungan kat Vietnam.
Yat: projek pasal ape doc?
Bos: sosial economic in agroforest kat sane.. eh... yat dah antar proposal master lom?
Yat: erm,,, lom,,, sebenarnya doc....
Bos: yat nk tukar supervisor ke?
Yat: erm,, saya ingat nk try buat kat ******... tapi xsure lagi la... dalam pemikiran...
Elok je aku kn taskirah + basuh sebaik2 nya,,, erm,,, menguatkan perasaan berbelah bagi aku lagi,, makin kuat aura di tiup,,, akhirnya aku nekad..
Bos: saye bagi pendapat je. tu pun klau yat minat la.. tak kisah sape pon supervisor kita. janji kita seronok nk buat kan.
Yat: erm,, tu la yang saya dok fikirkan... ape2 hal pon saya nk setelkan satu2 dulu... tarikh antar proposal pon lama g,,, saya nk setelkan writing ni dulu. lepas tu baru wat proposal,,,
Bos: betul gak kan,, setel satu2.. nanti pape hal yat cr saya. saya ade je kat sini,,, klau dok cr sy kat kolej la,, hahah
Yat: ok doc, xde hal. nanti pape hal saya akan inform ngan doc.
************** huhuhu... penat aku fikir, macam2 side aku fikir. ade betul jugak kate doc. huhu aku nekad! aku akan sambung dlm bidang sosial ekonomic! moga pilihan kali ni yang terbaik... insyallh,,,,************

No comments:

Post a Comment