Tuesday, March 15

siapa aku sebenarnya di hati kamu?

Ku mencintaimu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku...

Ku tahu ku takkan selalu ada untukmu
Disaat engkau merindukan diriku
Ku tahu ku takkan bisa memberikanmu waktu
Yang panjang dalam hidupku

Yakinlah bahwa engkau adalah cintaku
Yang ku cari selama ini dalam hidupku
Dan hanya padamu ku berikan sisa cintaku
Yang panjang dalam hidupku...

Ku mencintaimu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku...

Ku mencintaimu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku...

Ooh...

Ku mencintaimu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku...

***** sekiranya kita menyayangi seseorang sesungguhnya,,, namun seseorang itu tidak jujur dengan kamu,,, tetapi die sangat2 menyayangi dirimu... kekasih gelapku,,, kau hadir melengkapkan sisa2 cinta yang tak bersambut... walaupon aku sudah berpunya,,, namun hatiku tetap menyayangi kamu,,, salahkah aku menyayangi dirimu? di saat aku cube sedaya upaya membenci kamu,,, kamu hadir di saat aku terjatuh,,, sentiasa memberi semangat di saat aku hilang arah... mampukah aku menidakkan rase sayang itu? adakah kau benar2 menyayangi diri aku? dilema di persimpangan... sungguh perit menyayangi orang y kite sendiri tidak tahu akan kesahihan sayangnya die pada kite. hadir die mungkin sebagai satu ujian... mungkin juga sebagai satu anugerah.... dipinjamkan die dari pemiliknya,,, untuk di hargai,,, -pena-

No comments:

Post a Comment