Monday, March 21

Aku... Syu... dan Bush....



Aku....


Aku si pena... kali ini aku ingin bercerita tentang perjalananan aku selama beberapa jam pada hari ahad yang lepas,,, seminggu aku serabut dengan mengumpul data dan trip.. trip ini jugak merupakan langkah2 utama aku melarikan diri dari seseorang,,,, n aku berjaya melarikan diri,,, membuang rase asing serta memiliki rasa yang baru,,,. balik trip... analisis dan prezentation final projek,,,, minggu tu sangat2 menyakitkan perasaan aku,... sangat2,,, meletihkan,,, bengang bercampur sedih,,, pertama kali aku dijerkah oleh big bos... erm,,, membuat aku sedih,,, sampai terbawak time makan,,, huhu,,, nasib baik xbertakung air mata dalam pinggan aku( bila ak fikir semula, lawak pulak)... tp ade y hadir menceriakan aku ketika itu,,, di saat aku sedih,,, ada y datang sambil tersenyum,,, senyuman itu buat hati aku tenang sekejap... terima kasih awak.... n terima kasih juge pada kalian,,, siap kawan ak berdoa untuk kami yang duduk dalam sebuah bilik kerja sehari sebelom prezentation... thank cik bah...hari prezentation pon mai dah,,, aku gagahkan diri,,, walaupon hati dalam kesedihan bercampur kurang yakin,,, namun,,, thank to doc kuanti,,, sebab banyak membantu kami di saat akhir,,, sampai saat akhir nk prezent doc still membantu kami,,, thank doc,,, aku prezent dengan serba serdahana,,, banyak y kn di betulkan,,, thank juga knp my P.A (penasihat akedemik) n my mentor,,, mereka lah y menjadi juri markah... kegugupan kurang setelah mengetahui mereka y bakal mengadili karya aku,, hahah,,,, banyak nasihat n persoalan d ajukan,,, thank doc,,, saya akan betulkan kesilapan saya tu,,, di saat itu aku menunggu mase utk keluar bersuka ria,,, petang tu jugak g makan sup kat bualan uniten---> alamanda (aku berjaya menjejaki -- hatiku di harajuku)... ---> mines ( semata2 nk tak merong mahawangsa).. aku puas,,, tp aku pilu,,, sebab 2 hari mr sun ilang tanpa kabar,,, but never mind,, let color our day!!! aku berhibur d mines bersama mereka,,, Syu... n Bush,,,, cerita kami bermula pada pukul 10 pagi ahd....

 









Pagi ahad, 21/3/2011



pon2 aku berbunyi,,,,. bertalu2 msg n call masok,,,, msg from syu " kakak2 dah bgn k? jom kte berenjoy" 3 mizkol from syu,,, huhuh lalu aku pon2 die mula" uik ko dah sampai ktm ke????" syu "blom la,,, aku kejutkan ko, takot ko gerak g lagi,,, heheh"..... aku tergelak la,,," aku dah gerak dah,,, gerak g mandi,,, tp blom gerak g kuar bilik g".. syu" huhuh macam2 la ko, bik,,, ciap cept kol 10 kami tunggu kat ktm".... aku" ok bos".... klik,,,,, talian putus,,,, aku pon kelam kabut la siap2,,, tup2,, kol 10 bus aku sampai,,,,, lupa lak,,, tema kami putih,,, huhuhu elok je aku sampai,,, mereka dah sampai,,,, 4 tahun beb! aku terjah peluk dieorang,,,, aku rindu sangat ngan korang... sangat2,,, rindu,,, kami mengomel tak habis,,, heheehheh lama tak jumpa kan,,, aku bawak mereka pegi mines guna boat... tp boat tu berzaman nk sampai,,, dah la slow,,, huhuh,,,
 






selama sehari,,, aku dan mereka bersuka ria di mines,,,dr bowling, cruse, games, tour bus cruse, karok, kopitiam breakfast, sushi, roti boy..... wow!!!!!! best moment,,, hilang dari masalah,,,, cuma aku dan mereka,,,, tiada orang lain,,,,

 syu n bush,,,, fish feeding//// manyak ikan,,, nasib baik la xleh mancing,,, huhuuhu
 Kopitiam station,,,, nasi lemak,,,, memang best!!
 Karoke!!!! wahahahahah.... aku paling suke!!! suma lagu rock jiwangnye.... habis suara tarik nyanyi,,,, gile melepaskan stress d kepala,,,,
 Bowling.... aku paling suka,.... aku menang,,,, ahhaahah nasib baik xcukup mase nk main,,, kalau dok maun gak,,, ak main 4 ke 5 games,,,, nasib baik mase suntuk time tu,,,, huhuhuhu
 hahahahahahha..... main2,,,,, belasah je ape game y ade....
 tak de lesen aku bawak motordlm game,,, best2,,, yeah!!!!
 like!!!!
 Sushi!!!!!










huhuhuu last aku jumpa korang time last day kat matrik,,,, huhuhuh aku rindu korang setiap masa aku berpisah ngan korang.. aku sentiasa ingat korang,,,,, insyallah selagi nyawa aku ade,,, aku tak akan lupakan korang,.. selama kita berkawan,,, kita akan terus berkawan,,, suatu masa nanti kita akan bersua semula, itu yang pasti! 

No comments:

Post a Comment